Известие

Collapse
No announcement yet.

Омаслен въздуховод

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Омаслен въздуховод

    Преди около месец забелязах това омасляване+омасляванена турбината.Само това ,без никакви други проблеми с мощност,разход на гориво и т.н.
    Ходих на няколко места на диагностика,мислех че е от турбината - никакъв проблем с турбото/поне според диагностиците/
    Смениха някакъв маркуч и някаква гарнитура , прибраха ми една прилична сума и само дето не ме изхвърлиха.Свикнал съм с подобно отношение и не съм впечатлен.

    Проблемът е че сега пак има омасляване само на този хоризонталния въздуховод /от интеркулера/.
    Какво е това масло там?
    Не е нормално да го има ,нали?
    Нещо сериозно ли е?
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

  • #2
    На диагностика не се разбира дали турбото пуска масълце.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Вкараха колата в едно хале и въобще не ги знам какво са мерили,правили и т.н. Турбото сега е чисто,но тази тръба...
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        Преди диагностиките имаше някаква загуба/разход/ на масло,а сега ще видим след 1000-2000км как е . Чакам мнения по въпроса ,защото все си мисля че проблемът е в турбото и онези са закрепили само временно нещата.Не ми харесва това омасляване.....
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #5
          !

          колега засечи колата дали гори масло и колко за определен пробег
          sigpic

          Alfa Romeo 155, 1.8, TS

          Comment


          • #6
            И аз мисля че проблема ти е в турбото.Трябва да отидеш в сервиз да го погледнат и евентуално ремонтират.
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              На типото ми духаше маслени пари от турбото и на тръбата даже избиваше през скобата и личеше в/у него. Така е от години и още работи без проблем, само го уплътних с вата за да не избива....
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

              Comment


              • #8
                Според мен турбото ти бута масло моя майстор, а и не само той ми каза, че това е нормално тогава ставаше въпрос за другата ми кола тя е ТДИ мотор не е болка за умиране, но при мен ми липсват по 100-200гр масло на смяна (10000км пробег) засечи твоята колко ще и липсва след няколко стотин км ако е значително количество най-вероятно ще се наложи да рециклираш турбото. Тук из форума четох доста мнения едни казват, че турбото при 2.4ЖТД не подлежи на ремонти други казват, че е възможно... надявам се вторите да са прави.

                Не искам да ангажирам никой с моето мнение - просто споделям това което са ми казвали и съм чел из форума.
                Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                  И аз мисля че проблема ти е в турбото.Трябва да отидеш в сервиз да го погледнат и евентуално ремонтират.
                  Нали ходих на разни диагностики в сервиз/даже в два!/ ,кабели ,компютри,то бяха форсирания ,то беше чудо- едните казват "всичко е ОК" ,другите смениха някакъв маркуч и някаква гарнитура и сега турбото не е омаслено,само онази тръба на снимката е влажна.
                  Абе , нямам думи .....
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #10
                    Маслото в тръбата може да е от кулера т.е. ако не си го изчистил сега го качва в тръбите.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                      Маслото в тръбата може да е от кулера т.е. ако не си го изчистил сега го качва в тръбите.
                      Аз нищо не съм чистил,нямам представа как се чисти това чудо.Дано онези майстори да са го почистили,че съм зле с тази техника.....Да беше друго,ще го почистя ,ама двигател....
                      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                      Avensis 2011 -2.0 D-4D

                      Comment


                      • #12
                        След около 500км /Ловеч-Плевен-Ловеч , Ловеч-София-Ловеч , + градско/ няма разлика в нивото на маслото.Предварително бях сложил скоба на тръбата в участъка към двигателя, защото мисля че е редно там да има такава и сега го няма това лъскавото омасляване.
                        Необходимо ли е нещо да се следи периодично - диагностики,прегледи и т.н. или само нивото на маслото.Колата си върви доста добре,няма проблем с мощност,ускорение и т.н.
                        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                        Avensis 2011 -2.0 D-4D

                        Comment

                        Working...
                        X